Mała rzecz a tyle radości :)

25 lipca 2017

Kazimierz Dolny - Polska ;)


Witam pięknie po powrocie z wakacyjnych ,
koncertowych wojaży ;)))))

Kazimierz Dolny – miasto w województwie lubelskim, 
w powiecie puławskim, nad Wisłą, w Małopolskim Przełomie 
Wisły, w zachodniej części Płaskowyżu Nałęczowskiego. 
Historycznie położony jest w Małopolsce.

Na naparstku widnieje Kościół Farny ;)

Kościół św. Jana Chrzciciela i 
św. Bartłomieja – kościół farny położony 
przy rynku w Kazimierzu Dolnym.
 Ufundowany został przez Kazimierza Wielkiego ok. 1325 roku
 i rozbudowany w stylu renesansowym w latach 1610-1613.




Na dwóch metalowych jest kogut
i jest z nim związana legenda ;)
TU   możecie o tym poczytać ;)


Tak wygląda chleb .


Informacje oraz zdjęcia o Kazimierzu Dolnym z internetu .
Naparstki te zakupiła dla mnie moja
przyjaciółka Ulcia-dm :) gdy była w Kazimierzu Dolnym .
Naparstki otrzymałam 21 lipiec 2017 r.



10 komentarzy:

  1. The thimbles are very beautiful! Nice gift.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  2. O Kazimierz to moje ukochane miasto....Super naparstki...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać,że ten naparstek jest ręcznie malowany a nie kalkomania:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu, zasmucę Cię, ale to jest kalkomania :( Tyle, że czarno - biała, a potem pomalowana farbkami :(
      Co nie zmienia faktu, że te naparstki są przepiękne i bardzo je lubię :)

      Usuń
  4. Przepiękny zestaw. Koguciki są świetne :) I chleb smakowity na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ukochany mój Kazimierz. Uwielbiam!
    Piękne naparstki! Słonecznego łikendu :)

    OdpowiedzUsuń