Mała rzecz a tyle radości :)

8 kwietnia 2017

Moje 101% hand made - "Esy Floresy " ;)



Notesik założony ,  nowe pomysły w głowie 
tylko czystych naparstków brak hihihihi :P 
Czas zakupić kolejną partię !!! 

Mój drugi autorski pomysł na naparstki 
nosi tytuł " Esy Floresy " :)))
Kolorki mogę łączyć dowolnie 
jak mnie się żywnie podoba 
uwierzcie mi zabawa przednia
a przecież o to chodzi :)
Nie są to jakieś wielkie dzieła 
sztuki - ale moje własne ;)

Oto moje " Esy Floresy "

Naparstki powstały 7 kwietnia 2017 r .
Udanego i słonecznego weekendu Wam
życzę - ściskam mocno :*
No i dziękuję za komentarze i odwiedziny :)


12 komentarzy:

  1. Bonita colección muy colorido
    Feliz domingo
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  2. Xyma!!!Wowwwwww!!!Nie wiedziałam,że taka zdolniacha z Ciebie!!!Życzę powodzenia w dalszej pracy twórczej:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Muito bonitos e coloridos!
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakaś taka pozytywna energia bije od tych Twoich naparstków. Moze dlatego,że tyle serca w ich zrobienie wkładasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 dni czekałam aż laptop wróci z naprawy żeby napisać że Twoje naparstki są cudowne! wyjątkowe, niezwykłe i po prostu piękne! :) nie wiedziałam że tytułowe naparstki to też Twoje dzieło! gratulacje i maluj więcej takich mini dzieł! mi też się takie malowanie zamarzyło ale na razie to tylko marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, artystka, że hej!
    Naparstki cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I wish a hoppy Easter to the whole family
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Artystyczna dusza w tobie drzemie :) Super naparstki!!!Masz talent :)
    Pozdrawiam cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń