Mała rzecz a tyle radości :)

1 stycznia 2017

Prezent z Irlandii ;)


Witajcie w Nowym 2017roku ;)

Te dwa śliczne naparstki doszły do mnie od 
fajnej dziewczyny - blogerki Kasi z Irlandii ;)


Irlandia – państwo w Europie Zachodniej będące
 członkiem Unii Europejskiej. Zajmuje 
większość terytorium wyspy o tej samej nazwie.


Do tego prześliczna kartka z życzeniami 
- jestem bardzo zadowolona i ślicznie dziękuję !!!
Takie niespodzianki zawsze radują :)

A tutaj moja seria naparstków z Irlandii 
Narazie mam 6 ale myślę , że fajnie się 
prezentują  - i bardzo mi się podobają :)

Ciekawostki o Irlandii ;)




Informacje o Irlandii i zdjęcia z internetu ;)
Naparstki doszły do mnie 20 grudnia 2016r.

Jeżeli kogoś pominęłam z życzeniami
to jeszcze raz życzę wszystkim odwiedzającym
Szczęśliwego Nowego 2017 Roku przede
wszystkim dużo zdrowia i uśmiechu ale również
fajnych przyjaciół i fajnych naparstków :*



Xymcia-dm :) 

10 komentarzy:

  1. The irish's thimbles are very beautiful.
    The thimble of 2017 are fantastic!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful thimbles.
    Have a great 2017 :)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna niespodzianka i bardzo ładny irlandzki zestaw się uzbierał :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak 6 sztuk to już fajny komplecik - cmok :*

      Usuń
  4. Pięknie się prezentują!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłe prezenty, fajnie,że komuś się chce nam sprawić przyjemnośc, ot tak :). Fajne naparstusie dostałaś, trochę zazdroszczę, bo z Irlandii mam tylko jeden i to tylko z mapką.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jeden masz ale jak to tak ???

      Tak prezenty od serca zawsze cieszą
      tego uczucia sobie życzmy na 2017 rok :*
      I w ogóle naj naj lepszego życzę Ci i
      cudownych naparstków a i przyjaciół
      od serca - cmok cmok :*

      Usuń