Mała rzecz a tyle radości :)

24 stycznia 2017

Naparstki hand made - Pasja Art ;)



Dużo tu pisać nie trzeba a ja szalona
kobieta wierszyka napisałam , chodź
pewnie poetka ze mnie marna hahaha-
ale napewno z humorem ;)))))))

( wiersz własny 20.01.2017r)

" Sielskie życie "

" Gdy na dworze zimno , śnieg ja Wam wiosnę przynieść chcę ;) 
Wśród pięknych zbóż o zachodzie słońca pragnę biec ,
latem tak pięknie , ciepło jest :)
Potem kubek kawki wziąść przysiąść na schodku i cieszyć się
bo wokoło kwiatów zapachu woń unosi się :)
Patrzę jak w pięknych malwach nektar zbiera spragniony
trzmiel - wiosno , lato kocham Cię "


Za realizację moich naparstkowych marzeń z 
serca <3 PasjaArt
dziękuję i ten wierszyk dedykuję :D




Grupowo ;)))))

A tu wszystkie moje naparstki od PasjaArt :)
Piramidka szczęścia i kolejne w drodze :D

Naparstki doszły do mnie 18 styczeń 2017r.

Miłego dnia ja z synem dzisiaj idę na pizzę a
jutro idziemy na kręgle  - pozDrawiaM ciepło ;)


9 komentarzy:

  1. Verdadeiras obras de arte, são de uma grande beleza estes dedais.
    Um abraço e boa semana.
    Andarilhar || Dedais de Francisco e Idalisa || Livros-Autografados

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są naparstki z PasjaArt-to takie maleńkie dzieła sztuki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, mam je i ja :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Maravilhos! Muito bonitos!
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzę, pędzę! Też muszę wreszcie pokazać moje skarby od PasjaArt :D Genialne są Twoje nowe skarbki :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo urokliwe :) po prostu prześliczne!

    OdpowiedzUsuń