Mała rzecz a tyle radości :)

10 stycznia 2017

Hiszpania - niebieskie kwiaty ;)


Na początku nie wiedziałam co to 
za naparstek ale znalazłam 
informację , że wchodzi w skład TCC
( Thimble Collectors Club )
Naparstek posiada certyfikat ja
go niestety nie mam ;)



Naparstek został wydany w Catalonii ;)



Katalonia – wspólnota autonomiczna Hiszpanii. 
W szerszym znaczeniu – region geograficzny i kraina historyczna 
na Półwyspie Iberyjskim z ośrodkiem kulturalnym
 i administracyjnym w Barcelonie. 
Hymnem Katalonii jest pieśń Els Segadors.




Prawdopodobnie Catalonia nie chce 
wchodzić w skład Hiszpanii  na co ponoć 
Hiszpania nie chce się zgodzić aby oni się od 
nich oddzielili jaka jest prawda do końca nie wiem ;)
Historia Catalonii jest bardzo duża i jeżeli 
kogoś to interesuje zachęcam poszukać informacji ;)

Informacje i zdjęcia znalezione w internecie ;)
Naparstek posiadam od 2016roku ;)

pozDrawiaM ciepło ;)


9 komentarzy:

  1. Interesujący i w dodatku niebieski:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Naparstek jest po prostu prześliczny.
    Marzy mi się podróż do Barcelony.
    Wszytskiego najlepszego życzę w Nowym Roku.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Barcelonie kilka lat temu i bardzo widać w stolicy Katalonii,ze oni chcą być samodzielni. W oknach powiewają katalońskie flagi a nie hiszpańskie. Katalończycy mają swój język, ale urzedowym jest hiszpański. Toszkę kiedyś wspominałam o tym u siebie na blogu : http://zapiskizangielskichpodrozy.blogspot.co.uk/2013/11/hiszpania-2013-podumowanie.html
    Naparstek śliczny. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nowy okaz, no i z TCC to też cenna zaleta :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny !Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń